Amenintarea coronavirus din aceste zile va obliga sa acordati atentie maxima unor notiuni, proceduri si masuri cu care, poate, nu v-ati intersectat deloc pana acum – cum ar fi: somajul tehnic, telemunca (posibilitatea ca angajatii dvs. sa lucreze de acasa) sau acordarea unui concediu de carantina.
In plus, in aceasta perioada devin foarte importante prevederile regulamentului intern, care trebuie sa ofere acoperire legala tuturor masurilor pe care le luati, precum si procedurile corecte de concediere, in cazul nefericit in care trebuie sa renuntati la serviciile unor angajati.
Rentrop & Straton va pune la dispozitie 5 produse practice care va sunt extrem de utile in acest context! Si vi le pune la dispozitie in cel mai rapid mod: le puteti vizualiza online pe platforma www.rsonline.ro, pe baza de username si parola pe care le primiti pe e-mail!
Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.
In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.